2015. március 4., szerda

1. Rész A találkozás

Sapphire szemszögéből


Éppen kijöttem a barlangomból, a napi sétámra.
Még alig pirkad. A Nap vöröslő korongja éppen csak előbújt a látóhatár peremén.
Az ég lassan világoskékre változik, hófehér felhők haladnak tova a fák lombjai felett.
Néhány nappal ezelőtt még szinte kopárak voltak az ágak, nemrég hó fedte be őket, a fenyőfák zöldelltek csak a parkokban.
Mostanra minden élénk zöldbe öltözött. Szinte észre sem vettem, egyik napról a másikra ébredt fel a természet.
A fű kizöldült, apró, fehér margaréták leptek el mindent.
S a cseresznyefa csodálatos, fehér ruhát öltött, olyan, mint egy menyasszony.
Ahogy a szél néha feltámad, fehér szirmait úgy szórja, viszi mindenfelé, mintha hó esne.
Tavasz van. Már nem a sötét, komor téli felhőket sodorja a fel-feltámadó erős szél, hanem fehér, világos szürke gomolyagok úsznak az égen.
Csodálatosan tiszta, szép az idő.
Messzire látni. A távolban a hegyek vonulatai is kirajzolódnak, s egy-egy magasabb épület milyen jól kivehető most.
Harsogó zöld lett minden.
A télből szinte a nyárba váltott az időjárás. Ezért ez a hirtelen változás mindenfelé. Zöldellnek a bokrok, fák, rügyeznek a mogyoró ágai, barkája pihe-puhán simogatja az arcomat, ahogy közelebb hajolok. Az aranyeső sárga virágai és kinyíltak, mint egy sárga zuhatag borul a barlangom fölé. A levegő langyos, kellemes illatokat sodor felém a szél.A felhőket nézem. Tovaúsznak a messzeségben... Gyönyörű volt. A kedvenc évszakom.

Éppen a rég kitaposott utamon sétáltam, amikor hallottam valamit a bokrok mögül... Majd előugrott egy tengerkék éjfúria a bokrok mögül.






-Ömm..Helló, Nightfall vagyok. És..te..te is egy..éjfúria vagy?-Kérdezte
-Sapphire vagyok...és..igen, egy éjfúria vagyok... Azt hittem hogy én vagyok az egyetlen..-Mondtam
-Én is azt hittem...
-De...amúgy hogy kerültél ide? -Kérdeztem tőle
-Vihar volt, és kimentem a barlangomból halat fogni, mert éhes voltam, és nem bírtam ki a vihar végéig. De a köd miatt nem láttam, ezért eltévedtem, és erre a szigetre szálltam le...
-Értem. És... ha még éhes vagy, akkor megmutatom a partot, és foghatunk halat, mert.. én is éhes vagyok, és pont a part felé tartottam. -mondtam
-Oké, akkor mutasd az utat! - Mondta mosolyogva
------------------------------------------------------------------
Na jó azt hiszem ezzel vége az első résznek :D Remélem tetszett, ez az első blogom >.<



17 megjegyzés:

  1. *-* Látom benned a lehetőséget ^^ Magyarul, kevésbé egoistán: nagyon jó! :D Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó :D Csak amikor elkezded sorolni milyen a tavasz, el lehet veszni, hogy akkor miről is van szó @.@ :) De amúgy jó :) (Ha valaki nem így gondolja, bocsánat, én ilyen vagyok xD)

    VálaszTörlés
  3. öööö.... KÉK ÉJFÚRIA?! hümmm... kicsit se copy ;) sebaj :D am tök jó lett

    VálaszTörlés
  4. Jó lett! Érdekel a folytatás!

    VálaszTörlés
  5. Egyet értek egy két kommentel tényleg jó lett várom a folytit :)

    VálaszTörlés
  6. Azt kell mondanom, nem rossz :) Tényleg, nagyon szépen leírtad a természetet, nem csaptál bele rögtön az eseményekbe és nekem ez tetszett. Na megyek, olvasok tovább, aztán írom tovább a saját fanfictonomat. Ha esetleg érdekel, elküldöm a linket hozzá (ÍNAS-os, persze) :D

    VálaszTörlés