2015. március 6., péntek

3.rész Albínó szárnyas hernyó?!?!?!

Sapphire Szemszögéből

Reggel kijöttem a barlangomból, és furcsa zajra lettem figyelmes de nem tudtam mi az.
-Talán egy új társ.-gondoltam.
Elsétáltam Nightfall és Frida barlangjához,  és ők is hallották a fák között furikázó hangot, amikor szóltam nekik.Lementünk a partra reggelizni,és hirtelen előugrott egy zöld sárkány a bokrok és fák közül.Éjfúria teste volt de ő nem fekete, vagy kék volt, hanem zöld. 

Ki vagy?-kérdeztem
-Greenday.-felelte az ismeretlen sárkányfaj
-Honnan jöttél?-érdeklődtem.
-Inkább csak annyit mondok hogy egy albínó szárnyas hernyó szétszedte a szigetet amin laktam...
Megijedtem...csak.. csak nem a régi ellenségem...a sikoltó halál? Még mindig emlékszem arra a napra... és.. a gonosz arckifejezésére.
 Majdnem nekem jött de anya elém ugrott.. és.. a sikoltó halál a szemem láttára széttépte...ahogy az apámat is. Nem akartam vele még egyszer találkozni.. könnycseppek gördültek ki a szememből. Megbosszulom... az életem árán is...Megölte a szüleimet! Borzasztó érzés volt. 
-Mi a baj?-Kérdezte Greenday
-Öhm..izé..semmi.. és az az albínó szárnyas hernyó hova ment?
-Azt hiszem hoogy... kb... erre tart... 
Legalább erre tart. Most visszaadom neki, amit tett a családommal... 
-De Greenday, amúgy milyen sárkány vagy? Mert úgy nézel ki mint egy éjfúria...-Kérdezte Frida
-Mindenki azt hiszi,hogy egy éjfúria vagyok, de igazából egy növényfúria.-Mosolygott Fridára
-Ja.. :D Amúgy én Sapphire vagyok, ő itt Frida, és a másik éjfúria pedig Nightfall.
-Én meg bemutatom nektek Fireshock-ot!-Mondta, és a levegőben észrevettünk egy viharszelőt
Leszállt, és a hangjából rájöttem, hogy ő nőstény.
-Sziasztok Fireshock vagyok-köszönt
Kedvesnek tűnt... 
-Most megint be kell mutatkozniii? -nyafogott Nightfall

-Nightfall! Az előbb is én mondtam...-forgattam a szemem
-Na jó, akkor mondom én.. Én Nightfall vagyok,a másik éjfúria Sapphire, a sikló meg Frida..Nesze..
-Na jó... akkor segítsetek legyőzni az.. albínó szárnyas hernyót! Kérleek!-nyafogtam ugyanúgy mint Nightfall
-Oké, szóóval északról jön, ha jól emlékszem..-mondta kissé bizonytalanul Greenday
*30 perc múlva*
Már fél órája megyünk észak felé, de még mindig semmi. De már 2 perce hallunk egy furcsa hangot..majd találtunk egy minimum 8 méter széles alagutat. Olyan nagy volt, hogy csak bámultuk egy ideig. Majd előtört a sikoltó halál az alagútból. Én reflexre támadó állásba kapcsoltam.

-Még emlékszel rám, sikoltó halál? -kérdeztem tőle morogva
-Persze..miért ne emlékeznék arra az éjfúriára, akinek a családját széttéptem? Megtiszteltetés volt..-vigyorgott gonoszan
Odamentem a többiekhez
-Kérlek, ne segítsetek... ő az enyém.
-De Sapphire egyedül nem tudod.. -kezdett a mondatába Nightfall, de én közbeszóltam
-Nem, Nightfall. Majd elmondom hogy miért, de ő az enyém...
A sikoltó halál elé ugrottam, rávicsorogtam, és morogtam, majd nekitámadtam.
Elsőre jól ment, leterítettem, de sikerült felállnia, és visszatámadott. Aztán egyszer csak elájultam...
-Sapphire...Sapphire...Sapphire! -szólongatott valaki
Majd visszaemlékeztem az előzőkre, és észrevettem,hogy Nightfall szólongatott.

-Nightfall...mi történt? -kérdeztem tőle, mert még mindig nem nagyon fogtam fel hogy mi történt
-Harcoltál a sikoltó halállal, de miután visszatámadott, te felrepültél a magasba, ő pedig utánad ment, és tüzelt feléd. Én feléd repültem, és ellöktelek a tűz elől. Miután a földre leestél, mi elkergettünk a sikoltó halált. Frida, Greenday és Fireshock pedig hazamentek, mert mondtam nekik ,hogy én majd hazakísérlek. -fejezte be a történetet
Csak most vettem rajta észre a sérüléseket...
Olyan cuki! Várj...mi van? Most tényleg azt gondoltam, hogy cuki? Na jó..tényleg cuki...
-Köszönöm...-mondtam, majd egy kicsit hozzá dörgölőztem, utána zavartan lépdeltem hátrébb
-Ömm...haza kísérjelek?
-Nem kell, köszi...-mondtam
Elindultunk külön-külön úton.
Hazaértem, és lefeküdtem. Nagyon fájt a fejem, és az egész oldalam... mikor csak Nightfall-ra gondolok, pillangók szállnak a gyomromban...Tényleg szerelmes vagyok belé?...
---------------------------
Na remélem megvagytok elégedve a résszel..XD 
UI: Greenday és Fireshock Szatmári Ákos sárkánya!
Most nem nagyon volt ihletem mit írni... :D 
És végül még kaptok egy haláli gifet, amin én mindig elröhögöm magam XD : 
 

5 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod :) na és ez a kép :D behalok XD

    VálaszTörlés
  2. Menő :D jobban megírtad mint amilyen ötletet adtam neked :D

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó lett, de szerintem egy kicsit elkapkodod. Például amikor leírod, hogy *harminc perc múlva*, kicsit úgy tűnik, mintha forgatókönyv lenne. Nyugodtan fejtsd ki, hogy mondjuk "fél órája repültünk, amikor...". Bátran részletezz, úgy mint az első fejezet tájleírásában. Ne akarj szaladni, húzd egy kicsit az idegszálainkat, ne mondj ki mindent konkrétan, hanem elég csak utalni rá. És mivel ez a történet Sapphire szemszögéből van írva,ezt a "balladai homály" dolgot el is sütheted, mert például ő nem tudhatja konkrétan magáról azt, hogy elájult. Ez csak egy kis építőjellegű kritika akart lenni, remélem nem sértettelek meg, ha igen, bocsánat. Ó, és ne hagyd abba az írást, érdekes a sztori, mert változatos , és nem átlagos szavakat használsz. :)

    VálaszTörlés