2015. március 5., csütörtök

2. rész Egy új barát

Sapphire szemszögéből


A partra vezető úton Nightfall elmondott magáról sok mindent, és azt, hogy még nincs egy barátja se. Sejtem már hogy miért...folyton csak vicceket mondd,szinte az összes vicce egy jakról szól, és persze mindegyiket ő találta ki, szóval ennél borzalmasabb már nem is lehetett volna. Már éppen kb. a 80. viccet mondta, amikor VÉGRE megérkeztünk a partra.
Örömömben elkezdem ugrálni a közeli fák törzsein mint egy őrült.
(Most képzeljétek erre a gif-re azt, hogy egy kék éjfúria, és ott fák vannak. XD ) 

Ez az! Végre vége a vicc áradatnak... De ekkor hallottam egy hangot, amit eddig itt még nem...
-Nightfall, te is hallottad ezt?
-Mit hallottam? Éhes vagyooook!!-Nyafogott
-Jól van na, majd kapsz halat, de most nézzük meg mi volt ez! 
-Ahh...Jó..
Elindultunk a hang irányába.
Már szinte éreztem, hogy a közelünkbe van, és elkezdtem morogni. De meglepődtem hogy mit láttam. Abba hagytam a morgást.
Egy szürke és piros sikló állt előttünk.
 
 -Helló. Frida vagyok. -Mondta a sárkány
-Én Sapphire vagyok, ő pedig itt Nightfall. -mondtam kedvesen
-Ti éjfúriák vagytok? Nem is tudtam hogy léteznek kékek! Hát..azt se tudtam,hogy élnek még éjfúriák.
-Mi egy-két órája találkoztunk. -mondta Nightfall
-És amúgy hogy kerül ide egy sikló sárkány? Ezen a szigeten nem gyakoriak...-kérdeztem tőle
-Tudjátok a vikingek..hát..kiirtották a lakhelyünket, és én ide tévedtem. Azt hiszem itt fogok lakni ha nem baj. Segítetek keresni egy barlangot?
-Igen!-vágta rá Nightfall
-Nightfall...nem azt mondtad hogy éhes vaagy?- kérdeztem tőle gúnyosan
-Igen, de nem akarok kint aludni, nekem is kell egy barlang...
-Na jó, keressünk! 
               *1 óra múlva*
Először is találtunk egy barlangot Fridának.

 Ő már a barlangjában maradt, azt mondta, hogy holnap találkozhatunk.
Fél óra múlva találtunk egy barlangot Nightfallnak is.
Köszönöm, Sapphire. Holnap találkozunk.- elindult a barlang belsejébe
-Hé, Nightfall, nem azt mondtad,hogy éhes vagy?
-Talán...mindegy, majd eszek reggel.
-De...várj!-majd visszaöklendeztem neki egy kis lazacot
-Köszönöm -mondta mosolyogva

-Na..akkor..jó éjszakát!
Közel volt Nightfall barlangja az enyémhez, így hamar hazaértem. Hmm...Nightfall most nem is volt olyan vészes, mint amikor elindultunk a tengerpartra... Na mindegy, ezen van még idő gondolkozni! 




 



9 megjegyzés: