2015. március 5., csütörtök

Saját képeim,rajzaim, és HTTYD 3

Sziasztok ^^

Most csak megszeretném mutatni a rajzaimat, és képeimet, amik persze sárkányosak :D
Véleményt írhattok :3
Először itt egy kép Sapphireról és Nightfallról.


Most pedig jöjjön egy rajz x3

És itt van még egy kép ^^
És most pedig jöjjön már HTTYD 2-es cuki Fogatlan gif! :D
Hát nem édes? x33
De szóóval még egy kis HTTYD 3:
Még mindig fenn állnak azok a pletykák, hogy Fogatlan meghal, meg stb. stb... De ne higgyünk ezeknek, csak akkor hivatalos, ha a készítő írja ki, nem? :P Másoknak meg nem kell hinni és kész.
És még blah-blah-blah... a sok pletyka... :D
Astrid és Hablaty összeházasodik. (Bár ez meg fog történni szerintem :D)
De hogy Fogatlan meghal...az nem biztos. Lenne szívük ehhez?
És most, hogy március 9.-én van a névnapom, már nagyon várom, hiszen azt mondták a szüleim, hogy valami olyat kapok, amitől el fogok ájulni :D Remélem HTTYD-s lesz :3


 Hallottam olyat is, hogy lesz benne több éjfúria. Komolyan? Van még egy ilyen cukiság a földön?
Léteznek a Fogi gifeknél cukibbak? :3 Szerintem nem c:
Kb. ilyen érzésem volt, amikor megtudtam, hogy 2-es lett a matekdogám.. :p
Nem volt valami kellemes...
Lehet, hogy ti kibírtok 3 évet a HTTYD 3-ra, de én már most ki vagyok készülve. És megint mennem kell házit csinálni.. -_-
Pont amikor beleélem magam a gif küldögetésbe :cc
 Viszlát :33 

Ez a két gif olyan cuki :D Bár a fehér cuksibb :3




6 megjegyzés: