2015. március 9., hétfő

4. rész A bosszú

Sapphire szemszögéből (ismét :P)

Amikor felkeltünk láttuk hogy süllyed a szigetünk és megnéztük hogy mi a gond.Óriási lyukak voltak a szigeten ezért bementünk a lyukakba és ott találtuk a sikoltó halált néhány suttogó halállal együtt.
-Ti meg mit kerestek itt?-Kérdezte Greenday.
-Bosszút állunk...-mondta az egyik suttogó halál.
Na most már elég...-mondtam és feléjük lőttem egy plazmabombát. A sikoltó halál bedühödött és mindenkit elkezdett lövöldözni tűzgolyókkal.
Végül a nagy csata végén Greenday egy tövist lőtt a sikoltó halál szemébe az pedig elmenekült.
-Ne revenez pas!(Ne is gyere vissza)-ordította Greenday.
-Huhh köszi. És te tudsz franciául?-kérdezte Frida.
Nincs mit,és igen-sóhajtott Greenday.
-Soha ne kezdjetek ki velünk! ordította nekik Nightfall.
De a sziget!- Mondta Fireshock.
Tényleg gyorsan kéne egy pár farönk-mondtam
-Már hozzuk is-mondta Fireshock és Frida.
 Frida és Fireshock meghozta a farönköket.
-Na most.. Mindenki vegyen fel pár farönköt, és állítsátok fel a járatokban, hogy ne süllyedjen jobban a sziget. Az egész szigetet végigrakjuk farönkökkel!

            ***1-2 óra múlva***

Sikerült az egész sziget alá farönköket rakni, és stabil lett, majd a lyukakat is betömtük. 
-Szép munkát végeztünk kisasszony?-gúnyolódott Nightfall
-Nightfall!-szóltam rá
Majd előrébb lökött engem Fireshock, Nightfall-t meg Greenday, és Nightfallal csak pár centire voltunk egymástól. Megijedtem,olyan közel voltam. Majd elpirultan hátráltam, és egy "ezt most miért kellett" nézéssel néztem Fireshockra és Greenday-re, mert tudtam,hogy összedolgoztak.
Kínos csönd.
-Fireshock, beszélhetek veled egy kicsit?-törtem meg a csöndet
-Igen-kuncogott Fireshock
-Én is veled, Greenday? -kérdezte Nightfall
-Persze-mondta Greenday, Frida pedig ott maradt.

       ---Fireshock és Sapphire---
-Fireshock ezt miért kellett?-kérdeztem
-Mert összeilletek. Sapphire,ez tény.. :P 
-Biztos...-forgattam a szemem
-Miért?
-Na mindegy, erre visszatérünk később...-mondtam

      ---Greenday és Nightfall---

-Greenday ezt miért kellett?-kérdezte Nightfall
-Mert összeilletek! Figyu, mondok valamit, ha nem mondod el senkinek. -mondta Greenday
-Mondjad...
-Kissé fura..bár..nagyon fura, de...bele vagyok zúgva Fireshockba.-mondta Greenday
-Komolyan? -kérdezte meglepetten Nightfall
-Igen...De ahogy megnézlek, te is szereted Sapphire-t, ugye? 
-Nem..Igen...talán...-mondta bizonytalanul Nightfall
-Bármit is mondasz..én tudom hogy szereted. Szerintem valld be Sapphire-nak, ha majd megmered mondani neki...-mondta Greenday, majd visszament a többiekhez.
Nightfall még ott maradt. Igaza van Greenday-nek, tényleg szereti Sapphire-t. És egyszer ezt el kell neki mondania...majd..talán..ha lesz hozzá mersze... És még azt se tudja,hogy Sapphire hogy állna hozzá,ha csak úgy azt mondaná neki,hogy szereti őt. Már esett az eső, elindult mindenki haza, csak Nightfall maradt ott.

------------------------------
Remélem tetszett :p
Én távoztam :D 
Még három gif... C: 
Ez haláli! :'DD
És még az utolsó ELŐTTI :3 
Gift of The Night Fury *-*

Na és most már tényleg az utolsó, ami csak egy kép lesz , de imádom :'D


Na jó sziasztok sárkányos álmokat ^^

Boldog névnapot nekem, és a Fanniknak :D !!

4 megjegyzés: