2015. március 24., kedd

6.Rész Az elveszett Rettenetes Rém

Sappire szemszögéből


-Szia Spike!Azt mondtad, hogy ma mesélsz magadról!-mondtam
-Oké,mesélek magamról, de akkor hívjuk ide a többieket!-szólt Spike
Amikor mindenki megérkezett Spike-hoz, akkor elkezdett mesélni magáról:
-Az egyetlen hiperfúria én vagyok ezen a világon és az "összes" sárkányfaj közül a legerősebb persze ezzel nem dicsekszem. :D Erős bátor és megbízható de ugyanakkor nagyon barátságos és hűséges is vagyok! Nincs még egy ilyen faj mint én! Bármilyen alakot fel tudunk venni amit csak akarunk! Félistennek is hívnak minket és azt tehetünk amit akarunk! Meg tudunk halni,de én vagyok az utolsó hiperfúria.Nagy bennünk a védelmező ösztön és képesek vagyunk bármire a barátainkért és szeretteinkért! De nagyon szeretünk viccelődni de az életet mi is komolyan vesszük! Bármire képesek vagyunk akár feltámasztás vagy kívánság teljesítés minden! Nem hiába vadásznak rám...Azt hiszem,hogy ennyi.-Fejezte be Spike
-Tényleg alakot tudsz váltani?-kérdeztem 
-Igen,tudok...de a kérdéseket hagyhatnánk későbbre, most éhes vagyok!
-Oké,akkor megyünk a halat fogni?-kérdezte Frida
-Felőlem mehetünk, de én nem fogok halat enni, mert allergiás vagyok rá.-mondta Fireshock
-Allergiás vagy a halra?? o.O
-Jól van na...az vagyok és kész! Inkább induljunk el.
Útközben Spike-ot nyaggattuk még a kérdéseinkkel, de nem válaszolt,csak néhányra. Biztos rosszul érinti a dolog..Talán a szüleit is levadászták.
           *A parton*
 Greenday,Frida,Nightfall,Spike,és én halat fogtunk, Fireshock meg szőlőt evett. Fújj, most komolyan megtudja enni a szőlőt?!? Szerintem borzasztó íze van.Nem baj,ő azt szereti,mi meg a halat...
Amikor már egy csomó halat kifogtunk, leültünk pihenni. Ekkor egy csapat Rettenetes Rém jelent meg, és elakarták venni a halakat. Az egyik rém Spike halait akarta elvenni, aki erre belelőtt a szájába egy kisebb plazmabombát.

Szegényke...Odamentem hozzá,de ő rám se mert nézni. Nem bírtam tovább,megszólítottam:
-...Szia
-Szi-szia..ugye te nem akarsz plazmabombát lőni a számba? -kérdezte félénken
-Nem,nem fogok.-ültem le mellé
Most vettem észre a hangjából,hogy ő még kicsi lehetett.
-Az a sárkány miért lőtt plazmabombát a számba?..-kérdezte
-Mert az az ő hala volt.-mondtam
-De én csak éhes vagyok, és még túl kicsi vagyok ahhoz, hogy halat fogjak, mert a szüleimet megtámadta egy nagy tüzes sárkány (szörnyennagy rémség :D) és azt mondták,hogy én meneküljek...és most egyedül vagyok, és éhes vagyok...-mondta, már a sírás határán
Sóhajtottam egyet.
-Gyere velünk,majd lakhatsz a barlangomba.-mosolyogtam, és odatoltam neki egy kis halat
-Köszi..amúgy a nevem Nyalóka.
-Én Sapphire vagyok, a másik hozzám hasonló sárkány egy éjfúria, mint én, Nightfall, a tüskés sárkány egy siklósárkány, Frida,a két zöld sárkány pedig Greenday, és Fireshock, aki pedig a szádba lőtt egy plazmabombát, az Spike.
Még nem tudja a sárkányfajokat..olyan kis cuki.. :3 
-Spike,kérj bocsánatot Nyalókától!
-Bocsi...én csak védtem a halaimat, nem tudtam,hogy ilyen kicsi vagy.-mondta Spike
-Semmi baj...-mosolygott Nyalóka
-Nyalóka mostantól velem fog lakni.-mondtam
-Most már hazamehetnénk? Kezd esteledni.-szólt Fireshock
-Oké, menjünk! 
Az úton Nyalóka még egyszer elmondta azt a történetet mindenkinek,amit nekem,és kiderült, hogy még csak 4 éves (emberi években).
   *A barlangomban Nyalókával*
 Láttam Nyalókán,hogy didereg.
-Nyalóka,fázol?-kérdeztem
-Igen..e-egy..pi-picit.-dadogta
-Gyere ide-mosolyogtam rá
Ő hozzám bújt, és úgy aludt el. Éreztem a szívverését is.Úgy érzem,vele még sok kalandba lesz részünk.


9 megjegyzés: