2015. március 30., hétfő

7.Rész Szerelmi vallomások

Most egy kivételes "senki" szemszögéből


Sapphire reggel amikor felkelt, Nyalókának csak a kihűlt helyét látta. Gyorsan feltápászkodott,kiment a barlangból, és kiabálni kezdte Nyalóka nevét.
Egyszer csak halk motoszkálást hallott egy fatönkből. Odament, belenézett a kidőlt fatönkbe, és a kis rettenetes rémet látta benne.
-Nyalóka! Miért nem szóltál,hogy elmész játszani?-kérdezte Sapphire
-Bocsi...csak...nem akartalak felébreszteni..-mondta félénken Nyalóka
Sapphire megenyhült.
-Jól van semmi baj...De máskor szólj. 
Éppen 4 kis rettenetes rém játszadozott pár méterrel arrébb. Sapphire-nak támadt egy ötlete.
-Nyalóka,miért nem mész játszani a rettenetes rémekhez? Legalább lesz néhány barátod.-mosolygott Sapphire
-De..de..nem tudom mit csináljak ha odamegyek...-mondta halkan Nyalóka
-Csak köszönj nekik, mutatkozz be, és onnan majd alakul. Na...-mondta biztatóan Sapphire 
-Hát..jó.-mondta Nyalóka,majd odaballagott a 4 kis rettenetes rémhez,akik éppen egy szál halon veszekedtek.
-Az enyém!-mondta a kék rém
-Nem,mert az enyém! -mondta egy narancssárga rém 
-Azt már nem! Az enyém!-szólalt meg egy élénk piros 
-Nem!!Az enyém és kész!-mondta egy zöld 
-Izé..sziasztok...-szólalt meg félénken Nyalóka-szerintem...felezzétek el,és akkor mindenki ugyanannyit kap...
-Igaza van..-mondta a zöld rém,és ugyan akkora részekre osztotta a halat a farkával (Fú de menők már a sárkányook! :'DD)
-Amúgy az én nevem Smaragd-szólalt meg teli szájjal a zöld rettenetes rém
-Az én nevem Napsugár.-mondta a narancssárga
-Én Láng vagyok-mondta a piros
-Én meg Kékség.-mondta a kék 
-Az én nevem Nyalóka.
Sokáig beszélgetett a mostanra már 5 rettenetes rém, és Nyalókát is bevették maguk közé. Sapphire mosolyogva nézte őket.
-Sapphire!-szólalt meg a bokrok közül Nightfall
-Szia Nightfall, mi a baj?
-Semmi. Csak unatkoztam. Hogy van Nyalóka?
-Jól..már szerzett is 4 barátot. Amúgy hol vannak Greenday-ék?-kérdezte Sapphire
-Biztos romantikáznak-suttogta magában Nightfall.

     -----Eközben Greenday-ék-----

Fireshock egy hegy tetején találta magát. Amikor felébredt, Greenday mászott le egy fáról 
-Fireshock mondanom kell valamit...-Szólalt meg Greenday.
Nekem is...-mondta Fireshock.-Én...Őszintén...Szerelmes vagyok beléd.
Én úgy szintén beléd.-mondta halkan Greenday -És minek kellet ide hoznod?-Kérdezte Fireshock.
-Mert a külvilágtól elzárkózva könnyebben lehet bevallani mint több sárkány előtt...
-Értem...Akkor most mi lesz?-nézett Greenday-re Fireshock
-Fireshock, megtisztelnél azzal,hogy a barátnőm leszel?-mosolygott Greenday
-Hát persze!-mosolygott vissza Fireshock
 
   ----Sapphire és Nightfall----

Greenday-ék visszajöttek, és bejelentették,hogy együtt vannak.Nightfall nem bírta tovább, s félrehívta Sapphire-t.
-Uhh..Sapphire,mondanom kell valamit...-szólalt meg Nightfall
-Mi az,Nightfall?
-Én..én..szeretlek...Eddig nem mertem elmondani, de én szeretlek...
-Én is...szeretlek. És... mertem elmondani...-Sapphire hozzábújt Nightfall-hoz
-Akkoor...lennél a barátnőm?-mosolyodott el Nightfall
-Miért is ne?
Sapphire-ék visszamentek Greenday-hez és Fireshock-hoz.
-Na mi van? -mosolygott Fireshock
-Háát...mi is együtt vagyunk...-mosolyodott el ismét Nightfall
-Szerelmi vallomások...-nevetett Greenday
-Frida hol van?-kérdezte Sapphire
Greenday kuncogott.
-Fridát láttam egy kék-sárga siklóval!
-Hurrá csinálhatunk majd hármas randit!-kacagott Fireshock
Mindenki hazament. Eltervezték,hogy Nightfall és Sapphire egy barlangba költözik, ahogy Greenday és Fireshock is.


 

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia! :) Én vagyok HTTYDFan876. Az a helyzet,hogy az előző google+-omba nem tudok belépni, ezért itt már sajnos nem fogom folytatni a történetet, de lehet hogy itt még fogom, ezek a néven.

      Törlés
  2. Mert a szerelemnek nincsenek határai. Viharvágó és növényfúria

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Én vagyok HTTYDFan876. Az a helyzet,hogy az előző google+-omba nem tudok belépni, ezért itt már sajnos nem fogom folytatni a történetet, de lehet hogy itt még fogom, ezek a néven.

    VálaszTörlés
  4. Jó lett:)
    Imádom a történeted:)

    VálaszTörlés