2015. március 16., hétfő

5.Rész Felelsz vagy mersz?

Nightfall szemszögéből


Még mindig furán éreztem magam a tegnapi miatt... na mindegy, majd lesz ami lesz...
Greenday és Fireshock jött be a barlangomba.
-Szia Nightfall! Felelsz vagy merszet fogunk játszani, jössz?-kérdezte Fireshock
-Hm...jó.-egyeztem bele
Elhívtunk mindenkit.Szóval 5-en voltunk.
-Akkor kezdhetjük??-kérdezte Frida
-Igen!-mondtuk kórusban
-Én kezdek!-mondta Greenday-Fireshock,felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Fogj ki egy angolnát a tóból, és fogd a lábaddal 10 másodpercig!-kuncogott Greenday
-MI VAN??-ordított Fireshock-Ahh...na jó.
Fireshock kivett egy angolnát a tóból, és sikerült neki 10 másodpercig fogni.
Most Sapphire kérdezett.
-Frida,felelsz vagy mersz?-kérdezte
-Felelek..nem...inkább merek.-mondta
-Oké, akkor...Lődd fel a tüskéidet a levegőbe, és kapd el őket, ha meg nem kapod el az összeset, akkor be kell menned az angolnákkal teli tóba!-mondta Sapphire
Frida tágra nyílt szemmel nézte Sapphire-t.
-Oké...-mondta Frida, majd fel lőtt pár tüskét a levegőbe, de a 6 tüskéből csak 3-at kapott el.
-Mehetsz a tóba!-kuncogott Sapphire
-Nem vicces!-nézett morcosan Sapphire-ra Frida, és belement a tóba. Állt benne 15 másodpercig, és kijött.
-Én jövök!-mondta Fireshock-Nightfall,felelsz vagy mersz?
-Ömm...Felelek.
-Oké, akkor mit érzel Sapphire iránt?-kérdezte
-Fireshock!-néztem rá mérgesen
Ekkor valami zajt hallottunk.
Majd mellénk repült egy éjfúria!? 

Most van még egy? Mi van?...
Éjfúriának nézett ki, csak kissé furább, kék foltok voltak rajta.
-Sziasztok, Spike vagyok.-mondta az idegen sárkány 
-És fogadjunk,hogy te se vagy éjfúria,csak úgy nézel ki!-mondta Frida
-Igen nem vagyok éjfúria. Egy hiperfúria vagyok.Azt hiszem itt maradok, szóval lesz időm mesélni ha szeretnétek...-mosolygott Spike
-Most éppen Felelsz vagy merszeztünk, de szerintem már menjünk haza...-mondta Frida
-Spike, tudsz egyedül barlangot keresni?-kérdezte Sapphire
-Persze, ti menjetek haza, majd találkozunk.-mondta Spike




*Szóóval bocsi,hogy ez is rövid lett, csak 2-est kaptam matekból, és anya elzavar a géptől >< Szóval most kb. egy hétig el leszek tiltva a géptől, és mivel sokat gépezek, le lesz jelszavazva :( De most még kaptok egy gifet, amin én hátraestem a széken...XD
Na jó,sziasztok! ^^ *

2 megjegyzés: