2015. március 4., szerda

Köszönöm szépen!! ^^

Sziasztok csak azt szeretném mondani, hogy köszönöm szépen mindenkinek a dicséreteket, szerintem már holnap fogok írni egy új részt :) Mivel Aurora Ryuu Orihara Nightfall gazdija igazából, ezért majd őt is berakom szerzőnek, és ő fog írni Nightfall szemszögéből.
Sajnálom, ha néha késni fogok pár résszel, de tudjátok átmentem egy másik suliba, és ott egy kicsit nehezebb :( Na de még egyszer köszi, és sárkányos álmokat azoknak, akik mennek aludni! ^^


Fogi olyan cuki minden egyes gifen!! :D 
Na jó még kaptok pár gifet :3 






De..hogy így még megkérdezzem, ti hogy vagytok azzal, hogy a HTTYD 3 csak 2018-ba lesz? Én szomorú vagyok, 3 év az még sok szerintem :( De ha sikerült 4 évet várni a HTTYD 2-re, akkor várunk a HTTYD 3-ra is :D Hát ha már ennyit kell várni, akkor remélem valami extrém szuperisztikus történetre várunk! :D


De hát ha a HTTYD 1 jó volt, a 2 meg még jobb, akkor a 3 vajon milyen lehet? *-*
Azért remélem Fogi nem fog benne meghalni, mert azt is híresztelik, de ugye mivel 3 évet kell várnunk, lehet, hogy ez nem igaz.
Na most Astrid haja következik, ami (remélhetőleg) a HTTYD 3-ból van. (Annabella Danko a HTTYD rajongói klubba tette ki, remélem nem baj ha kiteszem ide :)   ) 
Szerintem Astrid bárhogy is hordja a haját, neki jól áll :3
Na jó kaptok még két gifet, mert sajna nekem mennem kell matek házit csinálni D: Sziasztok ^^
 
 És még egy átszínezésem Sapphire-ról :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése